"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. szeptember 17., csütörtök

Sasáááról *-*MEERT szeresssük >.<


Na hát őőm mivel a Floo Famous-ös lapomat átirtad SASA<3333>


nahát őőőm hol is tartottam ...


ja hát a mai problémája sasának eléggé túl sok információt tartamazott xD ugye sasa?


bocs a kisbetű miatt :'(


ammm hogy is mondtam : "gatyabéli problémák" xD


jaj de majd meghaltam a lépcsőn.. biztos a tesióra xD ugye Sasa? roszat tesz neki :'( vagy jót ? O.O na jó azt tetudod xD de azt halani kelettvolna ahogy mondja: van egy problémám... én:mi az? sasa: f*l á*l a f*s*o---m


na jó ha ebből kitaláltad ak ugyes vagy xD


tappssssss *-*





na őőm meg a mostanában lévő családi nagyőlelésein nagyon viccesek száguldassz felmé csigatempóban kitárt karókkal énis csigatempóba xD és NAGYÖLELÉÉÉS >.<


na ő nemgáz...





É s megint kifogom vasalni a hajad ja multkor dorina csinálta de neméér hová tünt az a kép amit csináltam rólad kivasalt hajjal >.<


grrrr





uhh német előkészítő.: felesz vagy merszeztetetek aszem hát durva volt .. tanár elment fénymásolni... sasáékmg futnak egy kört az udvaron.. viszsa... megint .. viszaa.megint..visszaaa....aztán Dorina nacijába hátulól beleakarta tenn ia ragasztótt xD őő dorina meg éppen az őlembe volt hajolva elég durva volt halottat jácott asszem O.O








és a nap sztorija: EVELIN MÁR NAGYON PROFI... A CAPPY ICE FUIT-OS ÜVEGET HOGY BEKAPTA URISTEEEN MEKORÁJAT HALTAM RAJTA HÁT DE ANYIRA SZÖXÜALIS VOLT Xd


uristen xxd de hogy elpirult áááá meghaltam O.O


felteszek egy képet amiről nem fog tudni akis drága xxd





A kedvenc jégkrémünk *-* hát nem cukiiii?? meghalok xxd

nekem egyszer leesett a földre a fele áá nemgáz mert ügyes vok meg összevissza foojt O.O uristeen :$

xD

na de enyi pápá


1 megjegyzés: