"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. szeptember 11., péntek

jipijéééé

na szóval végre sikerült megcsinálni a végleges blogom már van ezen kivül 2 de elrontottam nemtok bejelentkezni de nemgáz a mai nap jóóó volt *-*
Szandíííval jóóóóóvolt... sétálni meg a szobába.. meg kutyázni xxd kihaltunk a kutyán lol hogy mért ette azt a gumilabdát O.O
na lényegtelen xD
vicces volt bíom a szandyt mert tök kedves :D de végülis eddig is ez volt a véleményem róla...
megint taliztam pár emberrel aki elég bunkó módon reagált a kinézetemre és a válaszom: ez van ! anyira utálom hogy enyire idióták az emberek legszivesebben fejbelőném az összes tudatlan embert a világon aki le - hogy nézel ki b+-oz hát mert ő hogy néz k ia nyomorék üres fejével? lol szánalmaaaaaaaaaas
hát de nem ? gázzzz
enyi a véleményem

am ma fociztam a suliba xxd
és leszerződtetett egyik osztálytársam Chris mert meglátta bennem a jövö focistáját.. és megvan az uj imidzsem: *síkít és elrug a labda fölött* nemgáááz tudooom ugye?! vagy de? :'(
na kösz xd
őőőő de na nemvok ien béna am volt amikor beleértem és jól szal ne rhögj ki lécci am pillanatnyilag mindjárt leecsukodik a szemem pedig ma ittam energiaitalt meg sok kólát is de ez gáz halod -.-'
na majd fojtatom pápáááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése