"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. szeptember 12., szombat

mert(L) ien is kel :D


Na őőő mondtam hogy ma irok még 1-et de csak azért mert ugye még egy rajzot meg akartam mutatni amit Edííítől kaptam <333


meghalok hogy hogyan tud ien jól rajzolni o.O


mert őőő ugyes ^^


na szóval Edínek köszsönöm szépen , akárcsak


Kiki Diamondnak... hát igen Edí képét párszor átvariáltam xD de szöxi lett na igyis az >.<


meg cuki


*nyálcsori*


de rég irtam ezt a szóóót uristeeen O.O

Dehát az a fej amit vágok xD

igen Edí tisztába van vele hogy tudok fejeket vágni... főleg webcamba ugye Edí? xD

*szemöldökfelhuzogatóóósmsnjelem*

épppen a tofíífííít eszem xD aminek a helyes irási módja : Toffifee aszem

ez lényeges volt...

kövi blogomba beteszem azt a képet amit átvariáltam 2 én -ből (Edí Módra: én) xD

és átszineztem szal lett egy ÉÉÉÉN meg egy KIKI DIAMONDOM (L) tiszta cuki

de keményen rajzoltam a buksijára egy koronát szoval kuss >.<

ugyesss voook ^.^

tapppps

ugggy egoista áálat >.<> na jó nem nem vok az :S erről másokat kelene megkérdezni...

uristen görnyedek mert magasra van véve a szék de nemgáz ugyee?? mert szerecc .. ha igen ak kazt mondod hogy nemgáz.. gázz? utálllak baby >.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése