"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. szeptember 12., szombat

Őőőőő

na ujbóól itt hát és ma nem nagyon történt velem semi csak vendégek voltak itt mert anyukám névnapja volt.... hát elég gáz de nem kapott tőlem semit.. na nembaj majd hétfőőn elmeeek a virágoshoz és valamithazahozok onnan xxd

nahát és mivel msn-re felmentem ki irt ráám? Lacaaaa *-*

szeretem :(

ő is engem?! aszonta oh yeah <333>

őőő hát és ugye egy másik kedvencem : Kiki Diamond *-*

mert őőőt ugy imádom mint ha a nővérem lenne és kaptam tőle rajzoooot bleeee megis mutatom mert nagyon jó lett :D

<3333
Szerintem nagyon jó lett :Dhát ma még nem beszéltem vele de majd csak feljön *.*
és jajjj lesz neki xp
Végre összejött neki az amie nagyon vágyott és ez naon boldoggá tette és ezért engem is O.O
próbáltam neki segiteni dehát nemhiszem hogy túl sok lett voolna... na m1 szeretem és ez a lényeg meghogy végre boldog *-* ezért inkább örülök vele :D csak ujjab akadájok :S hát igen -.-' utálom az akadályokat hogy sose megy semmi könnyen .. (tapasztalat... ) szerintem ez elég rossz O.O na lényegtelen majd lesz valami... csak ne legyen szomorúú sose :'(
Kíváncsi leszek a holnapi napra :D mert megyünk Adriennhez buliba :) biztos jó lesz
ő az "újlány" a suliba .. de elég jófejnek tartom meg birom szóval nemgáz ... ő se valami feltűnő személyiség de ezt megszokhatttam hogy csak én vok ien itt szinte.. ezért soxor szivatnak meg beszólnak...mint tegnap :S amint azt már leirtam ugye , hát na m1 lesz még jobbis.. ezért nem szeretek magyarországon lakni vagy itt ceglédbercelen.. mert nincs itt oan sok ember aki ien feltűnőő mint én .. vagy akoris nem itt lakik.. jólenne oanokkal barátkozni mint én.. és ehez a myvip a legjobb meg az MSN .. megis ismertem pár embert aki naon jófej csakhát vagy meszevan .. vagy jövö nyáron tali *-*
Nemkicsit várom ezért a nyarat meg hogy elmehetek szülők nélkül Pestre *-* (L) Westend (L) várom már nagyon szeretnék sok emberrel találkozni... néha szeretem ha megnéznek mert a reagálásokon néha naon lehet röhögni de van amikor utálom hogy meghnéznek :S Szóval ez elég fura számomra...
zene (L) MERT az mindig jó bármire :D
Gondolom megfordult a fejedbe hogy mit jelent az hogy : "CICUS TÖRVÉNY"
na most elmondom...
A macska szóból ered xD és a macska életéről szól... részletesebben elmondom xD
"HA AZ ÉLET LEDOB A MAGASBÓL A FÖLDRE,MINDIG TALPRA ESS ÉS MENJ TOVÁBB.. (UGYIS FELJUCC MEGINT,HA AKARSZ ÉS ELÉG ERŐS VAGY HOZZÁ )"
nahát enyit takar ez az egész :)
őőő majdlehet irok még de mooost végeztem :) <333>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése