"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. szeptember 13., vasárnap

hát maaaa

ja hát be is teszem a képet mert megigértem nyamm
xd
ja közbe sütit eszek lényegtelen..

nahát ezt CSináltam ahogy az előző blogomba irtam :D

hát na ma voltam adrieenél a buliba.. megismertem néhány jófej csajt :D

jó volt naon érdemes volt elmenni

ja meg persze láttam valakit akit nem akartam dehát a sors ien gááááz

nem akarom megnevezni mert nehog megnézze de tudni fogja na nemgáz

róla enyit meghogy szánalmas kcisit de lényegtelen

ja meg kicsit hoszu volt az úút az álomásig de nembaj mert tuttam Dorinámmal beszélni ... és jóvolt am hát aszem enyi ja meg ma tanultam és hiányolom KIkimet .. ugy hiányzik :'( milessz velem :((((( na hát most többhöz nincs erőm mert holnap sulee ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése