"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. május 8., szombat

Szeress...

SZERESS ,KÉRLEK SZERESS...


Nem tudom mivan velem... anyira szar... nagyon sokat sírok mostanában :(
hiányzik valami..kell valami..demi?

olyan érzékeny lettem...

egy zenén is eltudom bőgni magam ...

például mostis sírok néhány dal miatt ... tessék:






-Children of Distance - Emlékezz rám (részlet):

Emlékezz rám, mikor fúj a szél,Emlékezz mikor minden véget ér.Nézz rám, fogd meg a kezem,Szorítsd meg bátran, míg lehunyom szemem.Emlékezz mennyire szerettél,Mennyire fájt mikor elmentél.Nézz rám, fogd meg a kezem,Szorítsd meg bátran, míg lehunyom szemem






-Dynamit : Kérlek gyere vissza hozzám:



Kérlek, gyere vissza hozzám, mert teljesen elcsábítottál,Mért kellett velem ezt tenned, hogy egyedül hagytál…Mikor arra ébredtem, hogy nem vagy mellettemÉn azt nem értettem, mért vertél át engemEgyedül a szobámban, egyedül, magányosan,Dúdolom én a dalt, mikor láthatlak újra majd…Mért kellett ezt tenned, szívemet, lelkemetOdaadtam én neked, kérlek, gyere vissza értem!Mért tetted ezt velem, másik ember kell neked…Kérlek értsd meg, te vagy az, akit szeretek!Mondd el, mi történt, mért fájMondd el, miért múlt így el ez a nyárMondd el, hogy öljem meg a lelkemben az érzést, amit itt hagytál!Tudd meg! Semmi nincsen jól, ez már nem csak rólad szól!Semmi nincsen már, mert itt hagytál és soha semmi nem fájt ennyire, hogy vége már…Kérlek, gyere vissza hozzám, mert teljesen elcsábítottál,Mért kellett velem ezt tenned, hogy egyedül, magányban hagytál?Kérlek, soha ne nézz rám, mert te végig csak kihasználtálSzívemmel érzés nélkül játszottál, becsaptál, otthagytál…Neked mindez csak egy játék voltTudtad, minden percem rólad szóltAz érzés elmúlt, és mindennek vége márA semmi megérint és a szívem megáll.Tudtad már, mindenem a tiéd, mégsem kellett már semmimTudtad, mit érzek és mégis más kellettNem értem mért hagytál itt véglegTudtam, hogy holt a szívedDe miért nem szóltál, ha rég nem kellettem már?Tudtam és éreztem, hogy végig csak játszottál…Mondd el, mi történt, mért fájMondd el, miért múlt így el ez a nyárMondd el, hogy öljem meg a lelkemben az érzést, amit itt hagytál!Tudd meg! Semmi nincsen jól, ez már nem csak rólad szól!Semmi nincsen már, mert itt hagytál és soha semmi nem fájt ennyire, hogy vége már…Kérlek, gyere vissza hozzám, mert teljesen elcsábítottál,Mért kellett velem ezt tenned, hogy egyedül, magányban hagytál?Kérlek, soha ne nézz rám, mert te végig csak kihasználtálSzívemmel érzés nélkül játszottál, becsaptál, otthagytál…Kérlek, gyere vissza hozzám, mert teljesen elcsábítottál,( Mondd el, mi történt, mért fáj, mondd el, miért múlt így el ez a nyár)Mért kellett velem ezt tenned, hogy egyedül, magányban hagytál?( Mondd el, hogy öljem meg a lelkemben az érzést, amit itt hagytál!)Kérlek, soha ne nézz rám, mert te végig csak kihasználtál (Tudd meg! Semmi nincsen jól, ez már nem csak rólad szól!)Szívemmel érzés nélkül játszottál, becsaptál, otthagytál…( Semmi nincsen már, mert itt hagytál és soha semmi nem fájt ennyire, hogy vége már…)






nem szerettem ezeket a zenéket eddig...mivan velem???



azthiszem nagyon rosszul vagyok...annyira kéne már hogy szeressen valaki.. tudom hogy sokan szeretnek de ajj faszom nemértem mivan velem -.-



aki tud erről valamit az irja meg lécci.........




"emlékezz mennyire szerettél..."








Az élet túl rövid, semhogy ráérnénk halogatni a szeretet kifejezését.
Victor B. Miller



Szeretni és szeretve lenni a legnagyobb boldogság a világon.
Johann Wolfgang von Goethe



Csak a segítség, a vigasz,A barátság, az az igaz,Csak az a gyémánt-szeretet,Mi a szívekre veretett.
Szép Ernő




1 megjegyzés: