"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. május 9., vasárnap

Hétvége???

Elöször is pénteken sztem nem csinálok semit az ég világon hanem tanulok-.- mivel a szombat és vasárnap zűrös lesz XD (konkrétan most jutott eszembe hogy mitkel lcsinálni pénteken XD)

Szombaton lesz Nippon azthiszem o.O de nembiztos de elileg igen XD szóval apámat megkérdezem eltud-e vinni mert kíváncsi vagyok rá hogy milyen meg modták egy páran hogy mennyek *____*váááááárom

Vasárnap lesz nálunk a Búcsúúúúú*.*
mennyire vártam jaj istenem ittlesz az egész falu jaj sok ember akit utálok x"""D de leglább tudok venni ékszereket meg lehet rajoshkodni és a cuki vagyok-os pólót átírni ciki vagyokra XD
Rebekám lesz velem meg gondolom Dorinám de nemtudom hogy hivjak-e valakit Pöstről o.O hívjak? x"D jólenne még valakivel rajoskodni a sok tömeggyártmány elött -.- (LLL)

hát nemtudom

most picit jobban vagyok :) bár kitudja még milesz itt ma -.-

1 megjegyzés:

  1. ó hogy a faszomba már hogy minek vn az a kibaszott enter X"D na szal tessék most színezés és képek nélkül ezt kapjátok x"D

    VálaszTörlés