"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. május 10., hétfő

Lelkitárs (L)

Mert szeretem


hát nemis tudom hogy mondjam... van egy lelkitársam Roxí *_____________________*


imádom, alig várom hogy talizzunk ismét (L)


hát írtam neki egy verset és büszkén felteszem most ide xD





♥EGY IGAZI LELKITÁRS♥


Nem is tudom mi ez...

Ez az ami szívemnek kedvez.




Talán egy gyönyörűszép álom,

Már olyan nagyon várom...




Úgy látnám aranyos kis arcod,
De emléked nem csak egy halvány folt.




A két barát régen ölelte egymást,

Ezért a lelkitársért vagyok én hálás.




Gondolatunk mindig egyszerre lépeget,

Együtt kavarognak bennünk az érzelmek.




Fájdalmunkat soha nem érti meg senki,

Mindig vidám mosolyunkat látja mindenki.




Te és én,mi egyek vagyunk,

Álomvilágban együtt uralkodunk.




Légy vidám és boldog mindig,

Neked soha se kelljen sírni.




Nem éri meg ez a romlott világ,

Hogy könnyet ejtsen ez a szép lány.




Kinek ez a vers szól,

Élete legyen édes és jó.




Nagyon szeretlek te lány,te Roxi,

Melletted lesz mindig Kodi.




Utoljára sírunk egy szépet,

Jobb lesz majd ettől az élet...




Csak a segítség, a vigasz,A barátság, az az igaz,Csak az a gyémánt-szeretet,Mi a szívekre veretett.
Szép Ernő
♥Aki barátot talál, kincset talál.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése