"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. július 23., péntek

Party/k ?!


Igen volt Kockaparty...

hát elég jól sikerült nem tudom... először is ruhástól beledobtak a medencébe ami nem is olyan nagy baj , jó bulinak tűnt.Akkor utána jól elvoltunk.. majd Kevin meg a Pózer leöntötték a sátrunkat meg Daweet vízel meg kólával...igen sírtam.. NEM ÉRTETTEM hogy mért kell ezt tenni? olyan gecik... dögölne meg mind... azt sem tudják mi a barátság.. ott menőznek egymás előtt és kurvarajnagy hiszik magukat...SZÁNALOM ez a jó szó

Aztán jött egy jó ötletem...

fogtam a vödröt ..go medence.. víz.. odamentem Kevinhez és a mondtam : "nagyon poénos volt? " és a pofájába borítottam a vizet (H) abban a pillanatban azthittem h agyon leszek verve.. pedig nem (H) megérdemelte nagyon is...


Holnap DS

és nagyon várom már ez kurva jó lesz érzem =D apa végre Pestre költözött és ott tudok nála aludni.. féltem h anya nem fog elengedni mert mostanában minden héten bulizok.. de hát elengedett (H) annyira jó lesz végre Neko-val is tudok megint talizni ^^meg az összes többi emberrel annyira jó :D állítólag 1500 lesz de leszarom megyek ^^ és nagyot fogok partyzni *________________* olyan rég voltam DSen hogy muszáj :D


csak egy dolog bánt... hogy tudom Bubuh úgysem fog eljönni.. Nekoval beszéltünk erről valameik nap...hogy mennyire rossz hogy elhanyagol minket pedig nagyon szeretnénk vele találkozni..nem értem mit rontottam el ha elrontottam vagy nem értem mért nem akar találkozni.. nincs ideje? hát nem tudom.. de az tuti h nagyon kár ...nagy meglepetés lenne ha ott lenne DSen =(

de tudom h úgysem jön el =(ezért inkább felsem hívom...


annyira jó lesz ettől függetlenül látni a többieket :D

inkább abba is hagyom mert nem tudom mit írjak x"D


PartyTime<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése