"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. július 14., szerda

Ismétlős Kedd

Kedden ,azaz tegnap voltam uncsitesóméknál Cegléden :D
annyira jóvolt .. részletezem ^^


elöször is elmentünk ajándékot venni Kockának mert pénteken lesz a bulija :D hát elég gyorsan megvettük..


1.boltban találtunk zöld pólót de túl drága volt ahoz h összefestjük S:


2.boltban találtunk egy olyan qrva jó pólót h muszály volt megvenni nem zöld :/ de smájli van rajta ^^.az eladónő azthitte h magunknak nézzük és mondta h lány pólóba is van ilyen mondtam neki h fiú kell mert ajándék lesz :D és akor megértette


-UTÁNA mentünk valami plüss-t venni hát az első boltba semise volt X"D akk a másodikban olyan jókat találtunk h egyszerre 3 garfieldot is láttunk de 2-ön szivecske volt ezért a harmadikat választottuk ami feküdt és olyanjóó volt a farka :$ XD


utána elindultunk mentolos csokit venni ^^


mentünk a Tesco-BA jó hosszú volt az út odáig de jót hülyéskedtünk mindig kérdeztem h ottvagyunkmár? sokáig megyünk még? X"D




Odaértünk TESCOhoz találkoztunk uncsimék portásával xD menő volt a haja (H) nah és bementünk elvoltunk.. megtaláltuk a csokit de végül nem vettük meg mert qrva drága volt S: és igyis eleget költöttünk ajándékra ^^ és akkor rájöttünk h venni kéne kólát :/ de ott vitatkoztunk h mekkorát vegyünk aztán mondtam h maradjunk még TESCOba ..elmentünk ujságot olvasni néztük a tetkós ujságot menő volt.. aztán a ruharészlegre mentünk ottpedig minden hülyeséget felpróbáltunk (majd mutatok a végén képeket :D ) találtunk anyira jóó pizsinacikat *.* volt csillagos leopárd és tigrismintás ahhw *_______* felakartuk próbálni de nem mertünk bemenni a próbafülkékhez :$ akkor onann elindultunk kólát venni.. utolsó sor.. macskaés kutya kaja x"D ott találtam cuki kis gumicsirkét na azzal is pózoltunk elvoltunk :D marhajókat röhögtünk XD aztán fogtuk a 2l-es kólát és kifizettünk mentünk ki és erre 2 raj phujáró gizda shávó aztmnodta hogy : hé széplányok várjatok már meg minket! .. hát mi erre mégjobban belehúztunk és rohantuk ki XD




ugyvolt bemegyünk a SPARba h ne találjanak meg de aztán csak elindultunk másmerre :/ mentünk volna pizzázni ....jómessze XD


és másik oldalon 3 csávó nagyon nézett minket énmeg bekiáltottam nekik hogy: csőlépcső !!!! XD


nagyon jól fogadták (H) nah után mentünk továbbb átmentünk másik oldalra találtunk egy padot...


Luca iet szól hogy: baszus lent van a sliccem! mimeg Rebekával mondtuk hogy biztos kilökte a pöcköd XD igen szóval ezértt van lucának pöcökje (H) jó neki :$ XD akor mentünk tovább az életvszéjesen közlekedő Rebekával az élen X"D mentünk mentünk..




elértünk az Arizónához ak bementünk a legbelső sarkához a wc ajtó mellé beültünk XD akk jött nő felvenni a rendelést : 1 sajtos és egy amerikai fehér pizza vagy mi volt az x"D és 1 kóla


akk hozta a kólát .. a pizzát meg fél óra mulva hozta -.-" ietszól: már ittis van apizza =) mondom anyáád xD akk ettünk fincsi ovlt (H) elfogyott a kiskóla hát.. bementünk a wc-be táskámból elöszedtem anagykólát és az üveget megtöltöttük kólátval x"D jövünk ki luca ien fulladásos röhögésbe kezdett kijövet és a nő odanézet sunyin :é aszittem szólh micsinálunk meg azthittem van kamera a mosdóba X""""""""""D bár kitugya :$ nah akk onnan elmentünk..




uccán elövettem üveget ittunk aztán elindultunk sprét venni (H) mer tén tuttam meik uccába lehet jó végigjártuk egyszer... akk találtunk egy schpringbrunne-t nem jut eszembe magyrul :$ XDD szőkőőőőkúút megvan (H)nah ot tlefröcsköltem lucát meg rebekát ők is engem jee vizesen mentünk tovább...csaknemlett meg az a bolt -.- akor elmentünk dm-be de ott meg nemvolt -.- akk roosmanba sem volt bazd -.- akor megint végigjártuk azt a uccát amit mondtam és egyszercsak meglátjuk az egyik nél h: illatszer.. belépek .. bazdmeg ezazz x"D ien ful idős nő volt az eladó és pont valami raj csávü meg ripacs csaj parfümöt választott.. akor leszedtem apink sprét luca meg vett kéket megyünk tovább.. veni kéne jégkrémet oksa akor mennyünk Sparba (H) jó lucával bementünk erre sparba nemvolt oylan jégkrém XD de vettünk kólát (H) akor kimentünk rebeka majd megfulladt amelegtől..




Felmentünk hozzájuk ^^ vp-ztünk ak kitaláltam h hozzanak vizet meg mosogatószert és a fóliaguriga végét beletettük és fújtunk füstös buborékokat :D meg akartunk meltartó nak a vascuccából hajlítani buborékfújot sikerült de mindig kipukkat -.- XD akor utána csináltam egy leves ami a mosogatószeres vízből gyúfákból hamuból és alufóriadarabokból állt fincsi a gurigát is beletettük és gyujtogattuk hátha felgyullad de nem -.- akk tettünk rá zsepit és Luca meggyújtotta bazd éget mint álat és egyszecsak leesett a szőnyegre rebeka elkezdet tkiabálni h luca hozz vizet XD ak luca elrohant én meg felkaptam a zsepit és kiabáltam hogy hol a wc hol a wc? és rebeka meg mondta hogy ititititit és alig birtam knyitni az ajtót akk beledobtam a wc-be és jött a luca ere vizzel XDDDD nagyvooolt olyat szakadtunk rajta XD akor megcsodáltuk az ajándékot amit vettünk Kockának :D és jáccottunk vele akor kiabáltunk le a födszinte xD utána meg hülyéskedtünk... meg csináltam Luca haját sprével kurvajó lett csak kékkel összecsöpögtettem a fehér naciját szal átkelett venie (H) nahm és utána elindultunk a moziba...




Mozi elött találkoztunk a Ramival akk bementünk és megvettük a jegyet kóla kukorica oké akor beültünk a Shrekre (H) wááá de jóvolt nagyon jó olyanokat szakadtam rajta nem zavartattam magamat XD vége volt aozinak kimentünk elindultunk a Parkba




Parkba leültünk és beszélgettünk aztán gondoltuk elmegyünk fagyizni és akkkor vettünk én Mozartott vettem de sztem inkább karamellás volt mogyoródarabokkal X"D de m1 fincsi volt akk Rebeka elkisérte amit.. mimeg Lucával ottmaradtunk dumáltunk kibeszéltük a Vicces dolgokat ^^




Utána elindultunk Mozi elé mert anya odajött majd értem... és akkkor mozi elött hülyültünk és jöttek túristák :$szexy boy is volt ott *.* olyan ari feje volt aszem XD énmeg villantottam (H) vagyis amikor hátra néztek akkor énmeg mosolyogtam meg bepííszeltem nekik nagyon menő volt ^^ :D csomószor megfordultak :D és akkor jött anya és elmentünk :( sajnos de nagyon jó nap volt^^^ kell még ien anyira jó volt^^ :D imádóm őket (H)


Sok soksook ilyen kell még jó egy nap volt anyi mindent csináltunk hogy az már csak na (H) yeah




-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése