"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. április 10., szombat

Újra kezdek írni

Egy idejig nem irtam tudom.. de kelett egy kis idő hogy észhez térjek meg anyi mindent történt azóta :D


pl voltam egy Digital Sushin elsőő kavaról bulim :$$$$$

nagyon jóvolt több ilyet *________________________________________*

nemis oan szar szinglinek lenni o.O főleg ha az embernek cuki haverjai vannak XD vagy szépek :$ Annyia szeretem a barátaimat hogy kifejezni se lehet anyi mindenben segitenek nekem :) főleg a felejtésben... már rég nem gondolok ugy RÁ mint régen ... nem gondoltam hogy túl tudom teni maga rajta de megcsináltad Kodí :D ugyes vagy ^.^ meg minek szomorkodni ha az embernek ien kedves barátai vannak ?:O


nah enyit erről DS kikurt jóvolt *______________________*

legközelebbire mennem kell nem hagyhatok ki még 1et =( belehalnék :(

anyira hiányoznak ŐK =(


de vasárnap azaz holnap jön le pár nagyonjó barátom *___________________________*

Zetsu ,Pöti ,Neko,Ritsu elég furán kezdődött a mai nap mert esett az eső és utálom -.- nem akarom hogy holnap essen mert rajoskodni akarok velük:D (LLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

imádom őket várom a holnapot *.* igaz lehet kicsit másnaposan fognak jönni de nembaj szeressem mnidet egytől egyig XD


voltam uncsiméknál mucsaröcsögén jóvolt veük *.* pizzáztunk meg rajoltunk a parkba :D csak kevésvolt ebből is soksok kell még :) meg várom a közös partyzást :) imádom őket (LLLLLLLLLLLL) olyan kis cuncik :DDD

<33333333333333333333


rövidre fogtam ejha xD

izé volt nálam Dawe is most kivételesen itthon voltunk és elvoltunk XD szegény macskám azthiszem sokkot kapott tőle XDDD d emajd kiheveri kiváncsi vok akk mit fog a holnapi pasicsapathoz szólni o.O (LLLLLLLLLLLL)

imádás vaaan baszus XD


Drukolni hogy ne essen az eső -.- sőt a szél se nagyon fújjon és meleg legyen ^.^ (LL)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése