"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. április 23., péntek

Mivan? pont az..SEMMI

-Hát nemis tudom mit irhatnék S: Azóta nem történt semi érdekes dolog csak a szokásos-.- suli meg hasonlók szal most viszatérek kicsit lassabb tempóba az izgalmakkal X""D -ma szétfagytunk Dorinával a parkba mert ilyen sportnap volt és mi vigyáztunk a sportszerekre hát kisebb nagyobb sikerrel XD de aztán csak felmelegedtünk és kapunk egy ötöst tesiből *büszke*

-tegnap volt szülői.. mi addig hülyéskedtünk a folyosón XD készvoltam enyhén Evelinnel elvoltunk .. videók powaaa XD most elöször fogok betenni videót :DDD fiukkal hülyéskedtünk jó volt :D ez majd a videón is láccik.. fiúwécében is voltam éshát elég félelmetes egy hely o.O

-Várom... várom hogy május legyen és mennyek bulizni, mert msot ebben a hónapban nagyon kihagytam a bulikat S: bánom is de kicsit összekellett magamat szednem o.O elvileg megyek Digital Sushira ismét :D ezlesz számomra a 2. és az előző nagyon jó volt szóval izgatottan várom *______________* R.éjszakájára is szeretnék menni mivel Roxyék ottlesznek és nagyonrég láttam őket és hiányoznak :"((( Szal most egy hónapba 2 buli :) jó kis bepótólás a mostani kihagyás ellenére *.*

-kihagytam volna? O.O igen el felejtettem leirni egy nagyon jó dolgot azthiszem.. ittvoltak a drága barátaim akiket említettem elöző bejegyzésben ^.^ Zetsu , Pöti,Neko igaz kevesebben jöttek mint vártam és egy kicsit zűrösen alakult a dolog de mégis ittvoltak :D elvoltunk jóvolt velük :( rákelett döbennem hogy menyire utálok itt lakni...
ezt még a továbbiakban kifogom fejteni hogy mért... enyi és most jöjjön egy videó a suliból mégpedig a "fiúk a lány wc-be"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése