"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. február 13., szombat

WTF?

kezdem a rosszall...
szingli vok XDDD
nemértem mért xd-zek egyfolytába.. beszéltem anyámmal ő megnyugtatott de msot megint roszul vok és csak egy kérdés miatt..."de te még ugy szerecc?"
próbálok erős maradni ami nem erősségem -.-
olyan rossz hogy nem mutathatom ki az érzéseimet ...csak itt sirdogálok egyedül olyan rosz pedig az elöbb tökjókedvem volt nemtudom milesz igy velem ...
De ugyérzemost segitségre van szükségem és ezt inkább ugy akarom mgkapni hogy én segitek valakin...
mindenki mondja hog y majdlesz más... aki szeret és jobb de ez olyan szar igy -.-
elméletileg megyek ré6-re ottlesz Kacsám az én celebem *.*
olyan rosz hgy csak itt tudom kiirni magamból az érzéseimet mert senki sincs msn-en aki tudna rajtam segíteni.. neki meg csak nem önthetem ki a szívemet aki éépen lehagyott S: most komolyan mit lehet ilyenkor tenni? váok.. majd lesz valami ...
nem akarok gyenge lenni próbálok mindent elkövetni hogy jólegyen ...
olyan rosz
kruvajó igy valentin nap elött egyedül lenni ugy hiányzik hogy valaki aztmondja hogy szeretlek ....és öszintén gondolja... dehát én ezt kapom egyfolytába a csalódás ...
csak a barátaimban bzhatok meg de nem mindben...

most enyi nemtom rondának érzem magam de nagyon ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése