"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. február 6., szombat

CSak egy ujabb bejegyzés...

Ismét elkövettem a dolgot hogy nemirtam ...
xD
ugy gondolom akkor irok amikor van időm energiám és tudok egyáltalán valami értelmeset irni szal inkább igy összegzem az elmúlt időszakot...

Voltam RÉ5ön
eszméletlen party volt xD
csak ne könnyezne mindig a szemem -.- geci füst XDDD
nagyon elvoltam... köszöngettem ölelgettem csikiztem haraptam lovacskáztattam xDDD
nehéz igy viszagondolni de jó volt azt tudom..
megint megismertem pár jófej embert akit nagyon megszerettem :
Zetsu ,Maki,Dawebizarre
többekkel akiket eddig ismertem velük is jól elvoltam :D
Pöti , Gery,Tsárli ,Tomi,Winti,Dínó,Tína,Norbie,és még soksok más ember ^.^
yóvoootl :D

várom már nagyon FEBRUÁR 19-ET mert ekkor lesz RÉ6 Matthew szülinapja bár nemnagyon beszéltem vele még azért várom hisz ujabb party és ott a sok barát :D
bár igen hiányzik egy csomó ember onann sajnos:( mint pl: Moresz akit nagyon megszerettem gyönyörű lány :)és imádom mert vicces és kedves eltudok dumálni vele bármiről..
Laca őt már egy ideje ismerem és szeretem főleg mostanság egyre többet dumáltam vele és nagyon aranyos :)
és persze Edí....
igazából róla nemnagyon tudok blogon irni merthát nemis tudom.. nehéz leirni :S
igazából azért is nem nagyon irok róla mert hát lehet kissé nyálasnak tűnne ...
sosem kavartam senkivel Ré -n miatta remélem nyároneltudom vinii ötis és hmhmhmhm ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése