"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2011. július 13., szerda

Démon vagy te, semmi más.

Azt hiszem ideje lenne elfelejteni az egyik legrosszabb dolgot ami valaha történt velem. Bárcsak sose ismertem volna meg.Nem hittem hogy egyszer ezt fogom kívánni. Úgy emlékszem, semmi sem okozott még ennyi fájdalmat és szenvedést, kételyt és reményt mint ő ...De úgy hiányzik az a tekintet, bárcsak látnám még egyszer, bárcsak hagyná , hogy lássam még egyszer. Utálom , hogy semmi sem az aminek tűnik, és amit mondanak. Elegem van már hogy minden percben egy olyan emberre gondolok aki meg sem érdemli. Megfogadtam hogy nem sírok érte többet , hát ezt is jól elbasztam. Csalódom és csak csalódom. Elegem van már hogy olyan embert szeretek aki meg sem érdemli, aki pedig megérdemli, belepusztulhatok, akkor sem tudom úgy szeretni...
Démon vagy te , semmi más... csak olyan mint a többi, kár hogy elhittem.

"Mon Demon Sois Mon Ange"...
"Karcold még szívem üvegfalát, hagy fájjon, ezt érdemlem"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése