"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2011. március 5., szombat

Csak álom

Annyira rossz, hogy az álmok tükrözik azt, amit szeretnénk. Próbáltam becsapni magamat, de nem megy. Nem tudom, hogy egyáltalán lehetséges-e amit szeretnék. De álmomban sem voltam boldog. Lehet éreztem, hogy ez lehetetlen. Nem értem... Angyal is, Ördög is, de álmomban csak Angyal volt... Talán épp ez az, ez az ami lehetetlen. Láttam, amit láttam. Aztán felébredtem, és rájöttem, hogy ennyi volt...


Régimódi legenda
Az évek éveket kergetnek,
Veled,
Nélküled,
Elteltek, elvesztek,
Magány...
Csupa Talány...
Magasban ülsz, Te megközelíthetetlen,
Nyugalom, míg érzem: plátói érzelem.
S a nehéz csend lassan belénk mart,
Békéből szenvedélyes vihart kavart.
Az órák, órák után kúsznak,
Szeretet,
Gyűlölet,
Árulnak, megtagadnak
Júdások...
Kéjes sikolyok...
Karodban tartasz, szikla-büszke Úr,
Csókod a számon: s a szívem gyaur,
Kék hideg éjben egy dal szól fentről,
Forró testünk izzik ősi szenvedélytől.
Perceket zabálnak a percek,
Keresés,
Feledés,
Hanyatlanak, teremtenek
Mámorok
Átkozott álmok...
S a mézédes epizód lassan télbe fordul,
Jéggel égő gyertya árnya elhalványul,
Vicsorgó keresztről varjak csattognak,
Üzenik: a szívmadarak délre tartanak...

Szentirmai Mária Edit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése