"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2010. augusztus 4., szerda

Hagy kezdjem újra... (vers)


Hagy kezdjem újra...
Csak telnek a hetek, hónapok,
És én egyre csak rád gondolok.
Tudom, hogy az egészet én rontottam el.
És tudom, hogy ezt már nem hozhatom helyre.
Szeretném újra kezdeni az egészet,
Hogy újra átölelhesselek téged.
Azt szeretném, hogy csókolj meg.
Értsd meg, hogy nagyon szeretlek.
Szeretném látni szemed csillogását.
Kérlek, utoljára karolj még át...
Hagy fogjam meg a kezed, mint régen.
Mosolyogj rám olyan édesen, szépen.
De ha majd véget ér az én álmom,
Hagyom, hogy bele haljak, úgy fájjon!
Tudom hogy, én téged jobban szerettelek...
Akarnám, de téged sohasem felejtelek...
Ha rád gondolok szívem, lelkem megszakad.
Lehet, hogy én még mindig téged akarlak...
Írta:Kodí

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése