"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. december 28., hétfő

Összesítés, az utóbbi idők fontos dolgaiól

Edímmel *-*

végre találkoztunk Edivel... *.*
nagyon jó volt vele ^.^ olyan édess :O (L)
imádóóóm <33333333333333333333
többbbb ilyeeet =(
(L)
részletekről érdeklődni msn-en xD :$


R.É.4.
isméééééét em volt időm irni arról hogy ottleszek az előszilveszteren -.-
nenemgond azért szeressetek *-*
eszméééletlen jóóvolt attól függetlenül hogy Wani nem volt ott...
részletezem

Tomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim*.*
a harc ,1.rész xD
csapó 2.
egy ködös hajnalon xy városában megpillantottuk egymást és rögtöön tuttuk hoogy vérre megy a harc >.<>
ami igazából csiki lett volna de m1 xD megharaptaaam >,.,<>
na szóval szeressem


Wintiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim*.*
apuci
megy előre .. nemnéz. nemlát.. nemhall.. odalököm a falhoz ietszól: "aszittem sunázni akarsz " :O xD láccik hogy csak ezen jár az esze az één apámnak az ééén apámnak xD (L)(L)(L)
jah és kiderült hogy Tomi az anyám nemgááz xD
szeressssem Wintit *-* <3

Dinóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóm*.*
igaz az elözö r.é.-n ismertem meg de nagyon jóóófej és legtöbbet vele voltam *-* póóózolgatttunk meg röhögtünk meg minden szegééééénynek menekülnie kelett egy fiu elöl nem sok sikeerrel xD (ő tudja aszem miről van szó)
szeresssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem (L) nemtudom oan aryyyy imádom *.* azthiszem ez eggy jó kis barátság lesz vele ^.^

Pityukaaa cicukaa *.*
éséséséséésssssss őő az akiii majdnem elfelejtette megint az igéretét de én emlékeztettem á ^.^
olyan éééédes :$ xD táncoolt velem .. és mint mindiiig feliiiiiiiiiiiiiiismeeeeeeert *.*
szereeseeeeeeem (L)

Többiek *.*
vannak még egy páran akik említésre méltóóak de nem részletezném.. nagyon megkedveltem őket.. nem is tudom megfogalmazni hogy egyre jobban szeretek oda járni kőzéjük :$
egy részem már igenis oda tartozik de nem felejtem el a régi barátaimat sem ....
akiket megismertem és emléxem a nevükre xD : Kiki,Cyklon,Dávid és stb.. azért ien kevs mert a többieket eddig is ismertem vagy is már előző bulin ismeertem meg őket
mindenkit szereteeek <333333


tegnap este összegzése:
nem unatkoztam.. ugyérzem elértem azt a pontot amikor nyugodtan lépek be a Glam ajtaján mert tudom biztosan öszefutok még a lépcső alján ismerősökkel ^.^ egyre nyugodtabban mászkálok nem félek attól hogy elvesztem az ismijeimet a tömegben ...
a fotós elött is felszabadultabban póóózolok xD főleg oanokkal akik lököttek mint a barátaim *.*
ezért szeretem őket

Ha:
ha szeretnél velm találkozni elvileg megtalálsz a R.É.-Ján ^:D

várunk ^^
te is megtalálod a helyedet ahogyan énis :)

helo pacsi pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése