"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. november 28., szombat

Sorry

Na hy amerika ! köszönjük a hamburgert és a kóólát!

bocsi hogy nemtudtam irni mostnaában de nem volt időm.. anyi dolgom van meg anyir helyre kellmászkálnom mostanában hogy örülök ha msn-re feljutok

na szóval voltam a R.É.3-on *-*
nagyon jó volt, felülmúlnak mindent ezek a bulik imádom a társaságot *-*
megint megismertem pár embert és kezdek hozzászokni hogy ölelgetnek puszilgatnak :D történt pár vicces dolog pl :


Pityuka star
felismert O.O hát iet kihallott?mert hogy én őt ja , de ő engem :O
szeressem őt <33333333 és muhahahhahahhaaa nem tartotta be az igéretét hogy tesz valamit h elegem lesz belőle :D aki drága muhahahhaaaa <33 (L)

Apuciiim
Winti wáá *-* szeretem ő az apám :D anyira cuki volt meg minden vicces :) furán érintett hogy amikor mentem el kiabált utánam viszahívott és mondottt pár mondatot szeretem :$ asszem igazi apámnak is elfogadnám... főnyeremény *-* (L) <333333333333333333

Tsárli
Ő is ari volt, megkapta az elmaradott ölelést :D
sőtt amikor egyedül ültem akorr odajött beszélgetni vagyis néhány szót beszéltünk de nembaj majd legközelebb.. :)őt is szeressem <333333

Hoolie & Pooly
nagyon édesek voltak amikor fényképezkedtünk, kiváncsian várom a képeket :D
sok boldogságot <33 (L) szeretnivalóóak (L)

Waníí
végre megtaláltam őt is a buliban , együtt sírtunk X"D azaz könnyeztünk a füsttől dehát nembaj :D a két beteg xD mindketten megfáztunk .. szegénykének fáj ta lába a cipőben de aztán csak átcserélte ^.^sajnálom hogy nem tudtam elköszönni tőle de elkelett mennem és nem tudtam volna meg keresni rövid időn belül :S
szeretleeek <33333

Hopa Panic
hát nagyon vicees volt amikor kigombolt ingell jáccott a boxerével X"D főleg hogy nem emléxik rá szegény *-* na nembaj meg kelett volna örörkíteni de majd máskor meglesz , éneklásük is nagyon jó volt ^^

Többiek
ahww mindenki nagyon cuki volt
szeressek mindenkit aki ottvolt *-*
Nápolyi,Soly,Dinó,Alexa meg még sokan sokan.. :D
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
<333333333333333333333333333333333

Nah mosst enyiiit majd még irok róla...

CSÜTÖRTÖK -> nyiltnap ,közgáz
elég jó volt sok ismi volt ott
3.óra: 9c infó
4.óra:13a töri
5.óra:9c német

teccett jóvolt enyi X"D


asszem itt a vége fuss el végre...
majd irkálok ha tudok
mégegyszer bocsii =(
(L)
<333
(K)

1 megjegyzés: