"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "

"Szeress így, Szeress még, Pedig nem leszek már jó, csak ilyen senkinek való "
"Kiszinezem a múlt fájdalmas emlékét"

2009. október 24., szombat

Holnap

Hát ha már igy belekezdtem a címmel.. akor igen, holnap lesz a nagy NAP *-*
ÉS ÉN OTT LESZEK .. JAJJ DE VÁROM *-* meg van a jelmezem egyik fele... :D
olyan jól érzem magam .. de kicsit unatkozok.. és már várom hogy ott legyek *-* meg hogy megismerjem azokat az embereket :D
kicsit fura lesz mert nem nagyon ismerek ott senkit de kitugya.. cuccom megvan és gogogo :D
eszméletlenül izgulok hogy mien lesz de sajnálom hogy nem lesznek ott az ismijeim közül néhányan.. na majd máskor.. remélem a következő bulin is részt tudok venni O.O
azon el kéne gondolkoznom hogy nekem legyen-e szülinapi bulim, vagy ne, vagy hol vagy nemtom.. szerintem egy darabig még várok vele , majd kibérelek valahol egy helyet és erre a Hoolieween feelingű bulira emlékeztetőt fogok csinálni ahol természetesen őkis ottlesznek.. de ez majd csak pár év múlva...igazából fogalmam sincs hogyan kell egy ien bulit csinálni dehát majd belerázódok .. nagyon szeretnék egy iet :D
jah majd talán sweet 16 ? lehetséges.. majd kiderül :D
addig is bőven elég lesz csak a bulikra járás *-*
Kiborit hogy van néhány oan ember aki nem foglya fel hogy jelmezben kell jönni a party-ra és hogy lesz lista a klubbtagokról.. meg hasonlók.. sztem aki nagyon el akar jönni az igenis tudjon utána nézni a dolgoknak.. :S
aki meg hülye hozzá az maradjon otthon.. :S
és igenis vagy 180ezer helyen levan irva hogy mikell hozzá X"D szal nem értem...dehát mindig is lesznek nem komplett emberek..
ÉN OTT LESZEK SZÓVAL HA TALÁLKOZNI AKARSZ VELEM ,HOLNAP BP.GLAM :D

NA és most egy kicsit másról decemberben az osztályal fellépünk a feketeszínház szerű cuccal éshát kisebb csapatokba valami táncot kell sinálni... én bnőmmel hiphop-ot fogunk X"D szal gyerünk ! megkell tanulni .. nehéz lesz de csak menni fog :D
van idő.. mint tenger

Edí mostse msn-en kezd fura lenni.. titokzatos.. remélem nem csinál semit roszat..azért remélem tudja milenne a következménye :S na m1
ma vok utoljára.. csütörtökön vagy szerdán leszek csak ...

am aszem enyi... holnap bp. glam *-* gyááááááááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése